Thursday, December 6, 2012

Lucky Me

Ibland har man turen på sin sida. Jag har många gånger fått höra att jag är otursbarn eftersom jag är född fredagen den 13 augusti. I Sverige anses det vara den värsta otursdagen av alla. Då föddes jag. Men konstigt nog så har jag ofta haft tur med talet 13, jag har vunnit lotterier och annat tack vare det talet. Den senaste tiden har jag också haft en hel del tur. Roligt såklart. Nu när jag är hemma en del så läser jag en hel del bloggar och deltar i tävlingar en del bloggare håller samt en del julkalendertävlingar. Förra veckan vann jag en tävling på Twitter, det var IsaDora som hade sin #wonderfulwednesday tävling. Jag vann ett nagellack och tre andra IsaDoraprodukter i reseförpackningsstorlek. Idag fick jag reda på att jag vunnit en tävling hos Skin Plan på deras Facebooksida, jag hade svarat på en fråga och kommer få något av dem för det. Vet i nuläget inte än vad det blir. Sedan fick jag ett mail från en tjej som har en skönhetsblogg, hon hade lottat ut ett set med MoroccanOilprodukter i sin blogg. Jag deltog såklart eftersom jag älskar deras olja. Jag vann det! Så himla glad idag!
English: Sometimes the luck is on your side. Many times I've heard people say to me that I'm a unlucky child becuase I'm born Friday August 13. In Sweden that day is seen as the worst unlucky day of them all. That day I was born. Strangely I have often luck with the number 13, I have won some lottery and other things thank's to that number. Recent I have had some luck. Fun of course. Now that I'm home I read a lot of blogs and participates in contest some bloggers have and some Christmas Calenders contests. Last week I won a contest at Twitter, it was IsaDora that had their #wonderfulwednesday contest. I won a nailpolish and three other IsaDoraProducts in travelsize. Today I found out that I have won another contest at Skin Plan at their Facebook page, I've answered a question and I will get something from them for that. I don't know now what I'll be getting. Then I got a mail from a girl that has a beautyblog, she had raffled a set with MoroccanOilproducts in her blog. I participated of course because I love their oil treatment. I won it! So happy today!

No comments:

Post a Comment

Kommentera eller fråga gärna! Please comment or ask questions!