Saturday, December 29, 2012

Closing down...

Jag har känt att mitt intresse för den här bloggen har bleknat och att jag hellre vill lägga ned tid och energi på min andra blogg. Så jag har funderat och kommer stänga ned den här bloggen för ett tag, alltså jag kommer inte uppdatera den längre. Men den kommer finnas kvar i fall min lust för att skriva mer personligt kommer tillbaka. Hoppas att ni vill ta del av min andra blogg: Colourit.se. Den uppdaterar oftast dagligen. Min hobby är verkligen makeup, nagellack, hud- och hårvård och det är det jag vill blogga om. Men jag ska aldrig säga aldrig....jag kanske kommer tillbaka hit.
Jag vill säga ett stort tack för att ni velat ta del av mina tankar, känslor och upplevelser, men hoppas ni vill följa med mig till skönhetsbloggen.

I've felt that my interest for this blog has faded and I rather wish to spend my time and energy on my other blog. So I've been thinking and will be closing this blog down for a while, I'm not going to update it any longer. But it will still be here if my lust for writing more personal will be back. I hope you'll take part of my other blog: Colourit.se. It updates almost daily. My hobby really is makeup, nail polish, skin- and haircare and this is what I want to blog about. But I'm not going to say never...I'll might get back here.
I just want to say a huge thank's to you, that you've been taking part of my thoughts, feelings and experiences, but I hope you'll be following me to my beauty blog.

No comments:

Post a Comment

Kommentera eller fråga gärna! Please comment or ask questions!